איך לבחור שואב אבק רובוטי

שואב אבק רובוטי

שואבי אבק רובוטיים הם דרך מצוינת לשמור על הבית שלך נקי ללא הטרחה של שאיבת אבק ידנית.

הדבר הראשון שעליך לעשות הוא להחליט על תקציב שנוח לך.

אתה יכול ללכת על דגם זול יותר אם אתה עוסק רק בבסיס, אבל אם אתה רוצה אחד שיציע יותר תכונות, הוא יגיע בנקודת מחיר גבוהה יותר.

הדבר הבא שצריך לקחת בחשבון הם התכונות שחשובות לך.

האם אתה רוצה שהוא יחזור אוטומטית למטען שלו? האם אתה רוצה אפליקציה כדי שתוכל לשלוט בה מהטלפון שלך? כל אלה הם דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני ביצוע רכישה.

 

ראשית, בדוק את סוגי חומרי הניקוי השונים וקבע איזה מהם מתאים לצרכים שלך. לדוגמה, ייתכן שתרצה רובוט שיטעין את עצמו באופן אוטומטי כאשר צריכת החשמל שלו נמוכה או כזה שניתן לשלוט בו על ידי אפליקציה בטלפון שלך כי יש לך בעיות ניידות.

שנית, שקול את גודל הבית או הדירה שלך לפני קבלת ההחלטה הסופית. ישנם שואבי אבק רובוטיים קטנים ובמחיר סביר שהם מושלמים אם אתם גרים בדירה קטנה אבל יש גם דגמים גדולים שיכולים להתמודד עם בתים גדולים יותר בקלות.

שואבי אבק רובוטיים הם דרך מצוינת להסיר אבק ופסולת מהבית שלך. הם יכולים לעזור להימנע מאלרגנים וחלקיקים מזיקים אחרים שעלולים להסתובב באוויר.

כאשר מחליטים על שואב אבק רובוטי, ראשית עליך להבין מה גודל החדר שאתה רוצה לנקות ובאיזו תדירות. אם יש לך שטח גדול, ייתכן שתצטרך משהו חזק יותר או גדול מהרגיל. כמו כן, תרצה לשקול כמה מאפיינים כגון רמת רעש, זמן פעולה והאם יש לו חיישנים המונעים מהיחידה ליפול במדרגות או להיתקע על חוטים.

שואבי אבק רובוטיים משמשים בעיקר בבתים או במשרדים לניקוי לכלוך ואבק. הם טובים גם לאנשים עם אלרגיות, אסטמה או כל בעיות נשימה אחרות.

ישנם מותגים רבים לבחירה – Xiaomi ,Samsung , Roidmi , Viomi… וכו'. אבל איך מחליטים איזה מהם מתאים לך?

להלן רשימה של דברים שתרצה לזכור בעת קניית שואב אבק:

-על איזה סוג רצפות ישמש השואב?

-איזה סוג שיער של חיות מחמד צריך להסיר השואב?

-כמה כוח יש לשואב האבק?

-כמה כסף שווה השואב?

-כמה גדול של מיכל יש לשואב האבק?

על איזה סוג רצפות ישמש השואב?

אם יש לכם חיות מחמד, תרצו לרכוש שואב אבק בעל עוצמת שאיבה גבוהה.

 

 

שואבי אבק רובוטיים הם הרבה יותר נוחים ממה שהיו בעבר וכעת יש לפחות תריסר מותגים לבחירה.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להבין מה סדר העדיפויות שלך. האם אתה רוצה שהוא יוכל לנקות היטב שטיחים עם ערימות גבוהות? אם כן, אז Roomba 980 או iRobot 960 יהיו ההימור הטוב ביותר שלך. עם זאת, אם אתה רוצה משהו קטן יותר עבור רצפות העץ שלך, Neato D80 היא כנראה האפשרות הטובה ביותר שלך.

שואבי אבק רובוטיים הם כיום חלק חיוני בכל בית. הם נועדו לעשות עבורך את עבודת הניקיון שלך. כולנו יודעים כמה מייגע וגוזל זמן להקדיש זמן לנקות את הבית בעצמך. עם שואב אבק רובוטי, תוכלו להגדיר אותו לעבודה פעם או פעמיים ביום ולתת לו לעשות עבורכם את הניקיון כך שלא תצטרכו לדאוג יותר מהרצפות הנוצצות שלכם.

בעת בחירת שואב אבק רובוטי, חשוב לקחת בחשבון את כל הגורמים לפני קבלת החלטת הרכישה הסופית. לדוגמה, חלק מהמוצרים יתאימו רק לסוגים מסוימים של ריצוף. דוגמה טובה יכולה להיות אם יש לך עץ קשה בקומה אחת, אבל שטיח בשנייה, ושני חללי המגורים בגדלים שונים.

שואבי אבק רובוטיים הם הזן החדש של שואבי ניקוי שנועדו לטפל בריצוף שלכם.

שואבי אבק רובוטיים משתנים בתכונות ובעלות שלהם, ולכן כדאי לעשות את המחקר שלך לפני שקונים אחד.

הנה כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון כשאתה מחפש את המנקה הרובוטי המתאים לצרכים שלך.

בחירת שואב אבק רובוטי מתאים אינה משימה קלה. זה יכול להיות מרתיע למצוא אחד שמתאים לצרכים שלך במחיר סביר עבורך. ישנם כל כך הרבה סוגים שונים של מותגים, סגנונות, דגמים ומחירים שייתכן וקשה לקבוע איזה מהם יתאים לך ביותר.

מאמר זה יעזור לך לנווט בתהליך בחירת שואב אבק רובוטי על ידי מתן מידע מועיל על מה לחפש בעת רכישת שואב אבק, כמו גם ביקורות מאנשים שהשתמשו בו בעבר.

שואבי אבק רובוטיים הופכים פופולריים יותר מכיוון שהם מציעים הרבה יתרונות על פני שואבי אבק מסורתיים.

שואב אבק רובוטי יכול לחסוך לך זמן אם אין לך זמן לנקות את הבית שלך בעצמך או אם אתה שונא לטאטא או לנגב רצפות. רובוטי

שואבי אבק רובוטיים יכולים להיות דרך מצוינת לשמור על הרצפה והשטיחים שלך נקיים וללא אבק ופסולת.

הם גם מספקים דרך נוחה לעזרה פיזית בניקיון שקשה להשיג עבור קשישים רבים או אנשים עם מוגבלויות.

כמה מהתכונות שכדאי להשוות בעת בחירת שואב אבק רובוטי.

התכונה הראשונה שיש לקחת בחשבון היא חיי הסוללה. בהתאם לתקציב שלך, אתה עשוי לקבל שואב אבק רובוטי יקר יותר עם חיי סוללה ארוכים יותר, כך שלא תצטרך לדאוג שהוא ימות באמצע ניקיון הבית או הדירה שלך. בממוצע, לשואבי אבק רובוטים יש בין 20-30 דקות של חיי סוללה רציפים לפני שהם צריכים טעינה.

גורם שני הוא האם ליחידה יש גובה שטיח או אין.

שואב אבק רובוטי הוא מכשיר שמסתובב אוטומטית, שואב לכלוך ופסולת בבית שלך. הם מגיעים במגוון של צורות וגדלים שונים, כך שתוכל לבחור את אחד המתאים ביותר לבית שלך.

סוג המשטח שיש לכם בבית יהיה הגורם החשוב ביותר בבחירת שואב אבק רובוטי. לדוגמה, אם יש לך רצפות עץ או אריחים, רובוט עם מברשות מסתובבות יהיה האפשרות הטובה ביותר עבורך. אם יש לך שטיחים מקיר לקיר או שטיחים, אז שואב אבק זקוף יעשה טוב יותר על המשטחים האלה.

שואב אבק רובוטי יכול לעשות את העבודה של אדם, ועוד. זו מכונה שמסוגלת לשאוב רצפות ללא התערבותך.

זה יכול לנקות כתמים ישנים, לכלוך ופסולת משטיחים ורצפות עץ באמצעות כוח יניקה ומברשות מסתובבות.

 

לכל שואב אבק רובוטי יש סט תכונות משלו הכוללות:

1) טכנולוגיית מיפוי חכמה. הרובוט ממפה את החדר לפני שהוא מתחיל לשאוב אבק; זה מאפשר לו לנקות בצורה יעילה יותר ובפחות מאמץ מצידך.

2) חיישנים לזיהוי מדרגות, רהיטים, וילונות ועוד דברים שבדרך. חיישנים אלו עוזרים לרובוט לדעת כיצד לפעול סביב המכשולים הללו כך שהם לא ייפגעו ולא יתקעו או יאבדו בפינות

שואבי אבק רובוטיים עושים עבודה מצוינת בשמירה על ניקיון הרצפה ללא צורך בעזרה חיצונית. יש להם תכונות שימושיות רבות שהותאמו משואבי אבק המופעלים על ידי אדם, כמו היכולת לחוש במכשולים ולנוע סביבם. עם זאת, כמו בכל טכנולוגיה, יש כמה יתרונות וחסרונות לשואבים רובוטיים שיש לקחת בחשבון לפני רכישת אחד.

 

5 שואבי אבק מומלצים לשנת 2022>>

 

 

אתר סקירות שואבי אבק הגדול בישראל

אתר סקירות שואבי אבק הגדול בישראל

שואבי אבק הפכו לפופולריים עם השנים. איזה שואב אבק מתאים לצרכים שלכם? באתר תמצאו את כל התשובות

קצת עלינו

אתר סקירות שואבי אבק המומלצים בישראל. שוק שואבי האבק מתפתח טכנולוגיות כל הזמן, אנו סוקרים את שואבי האבק המובילים בישראל כדי שאתם תדעו איזה שואב אבק מתאים לצרכים שלכם.

הסקירות המובילות

מיהו השואב האלחוטי הטוב ביותר?